Ny design/header!

2010-11-13 | 15:00:28
Till och börja med vill jag varna för att det kommer bli hackigt med uppdateringen framöver.
Går sista året nu så är rätt så mycket som kommer ivägen, speciellt fram till jul.
Har även luciaträning på Torsdagar, så ni kanske förstår?

Äntligen är det ordning på allt och äntligen kan jag öppna bloggen igen.
Var ute & tog lite bilder nyss, bilderna blev lite halvt sådär men dom får duga till headern så länge.
Eftersom jag varken har någon att vara med eller något vettigt att göra så passade jag på.
Är även kramsnö ute så blir ingen ridning heller förens hovslagaren kommer.

Justja, kommer snart några bilder från en fotografering med Evelina för någon månad sen.
Haha, ja jag är efter.

klicka på F5 om inte headern syns!
hahah, försten så sitter jag och lyssnar på julmusik. Kanske lite tidigt?
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0