Blandade känslor

2011-04-06 | 19:02:00
(Klicka på bilden för att se större)
photography/edit; emmy håmås (jag)
Sony A100 + sigma 70-300mm F4-5.6 DG MACRO zomm.

Jag får be om ursäkt för hur extremt tråkig bloggen är för tillfället!
Skolan stressar ihjäl mig & dödar mig långsamt, prov på prov, jag kommer hem väldigt sent & det händer mycket saker utanför bloggen som gör att jag hamnar i obalans.
Just nu är känslorna som en stor garnboll.

När saker blir jobbiga så stänger jag oftast in mej och stänger ute andra,
och så känner jag att det börjar bli nu .. mina nära kan tolka det som att jag inte ”behöver dom” eller inte bryr mej. men det är just då jag behöver dom som mest.

Så ni får nog räkna med dålig uppdatering ända fram till påsklovet börjar & jag hoppas ni har förståelse.
Så när lovet börjar blir det normal uppdatering igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0