Sommar? nästan.

2011-04-27 | 22:23:08
Har varit helt underbart dom senaste dagarna så har passat på att vara ute i solen och bränt mig.
Kameran och bloggen har hamnat på sidan, sorry.
Jag vet, förlåt för dålig uppdatering & en evigt tjat om Justin. Jag ska skärpa mig!
Så länge får ni nöja er med några halvkassa mobil bilder ifrån veckan. Men jag gillar dom.
Har varit helt underbart dom senaste dagarna så har passat på att vara ute i solen och bränt mig. Kameran har hamnat på sidan också, sorry.
Jag vet, förlåt för dålig uppdatering & en evigt tjat om Justin. Jag ska skärpa mig!

Kommentarer
Skrivet av: alexandra

Sv: Tack:) Lagt till dej med

2011-04-28 | 09:38:46
Hemsida: http://kisskill.blogg.se/
Skrivet av: M A D D E

Hej, anmäl dej gärna till min dagens blogg. man vinner en länk i en vecka. du har till imorgonkväll på dej att anmäla dej :D lycka till,kram!



ps. jag LOTTAR vinnare.

2011-04-29 | 15:22:04
Hemsida: http://maddebieber.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0