Ett barn som utsätts för ironi får dåligt samvete

2011-02-06 | 21:20:59
vadå sluta? är ju precis så det är, det började gå bra, men vad händer? allt går åt helvete och förstör mig helt igen.
Dsm! <3
duuu ^^
jaa <3
Jag vill någonting jag hatar. Jag vill bara skrika ut, slå på något, få ut allt.
Den här känslan är hemsk, tror inte många upplevt den.
Tror inte de finns någon som vill uppleva den heller.

jag har förstört mej själv och allting igen
jag är rädd för att bli sviken och att allt ska börja om.
men det var inte jag som lekte en fucking jävla lek
med mej som en leksak.

det här är sjukt, ni förstår inte.
ja, jag måste skriva av mig, inge uppmärksamhet tack.

Kommentarer
Skrivet av: Emma.

finns alltid för dig gumman, dagsomnatt, det vet du! ♥

2011-02-06 | 21:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0