för att det är du som berör mig ..

2011-01-04 | 21:44:46

Vi delade på ordet kärlek

jag tog kär, han tog lek.


Jag blir galen av det här. Jag blir frustrerad, jag vet inte vad jag ska ta mig till.

Det känns helt enkelt som jag känner dig, jag har aldrig känt en sån här mäktig känsla.
Jag har aldrig blivit så glad av att bara prata med en person och jag har aldrig mått så bra efter.
Jag vill bara se dig, jag vill bara träffa dig, så jag vet helt säkert att du är min, bara min.
För jag blir galen av det här, att hela tiden känna oron att någon ska komma och sno dig ifrån mig.
Oron över att du inte vill ha mig längre så fort jag inte har kontakt, oron över att du har hittat någon bättre. Jag kan inte hantera det. Är dina ord verkliga eller bara tomma?!
Jag vill bara ha dig här vid min sida, vid min sida. För det är precis allt som jag behöver.


igronera linjerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0